× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: کشور ما در شرایط فعلی بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری، در جنگ‌ فرهنگی و اقتصادی است چون نظام و فلسفه انقلاب اسلامی، قیام امام حسین(ع) و انقلاب عاشورا است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان، در دیدار با جمعی از […]

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: کشور ما در شرایط فعلی بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری، در جنگ‌ فرهنگی و اقتصادی است چون نظام و فلسفه انقلاب اسلامی، قیام امام حسین(ع) و انقلاب عاشورا است.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان، در دیدار با جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اظهار داشت: فرهنگ، اصحاب فرهنگ و هنر نقش سازنده‌ای در تعالی جامعه بشری دارند که ایفای این نقش در رشد و توسعه جامعه اثرگذار است.
مرسلپور با بیان اینکه بزرگترین اصحاب فرهنگ و هنر انبیا الهی و ائمه اطهار(علیهم السلام) هستند، افزود: کشور ما در شرایط فعلی بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری، در جنگ‌ فرهنگی و اقتصادی است چون نظام و فلسفه انقلاب اسلامی، قیام امام حسین(ع) و انقلاب عاشورا است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ما همواره درصدد آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: چون جمهوری اسلامی مانند سران کشورهای عربی به آمریکا و دست‌نشاندگان آنها باج نمی‌دهد، طبیعتاً دشمن مقابله می‌کند و بر علیه کشور ما تحریم‌هایی را وضع می‌کند، ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، جنگ الان از جنگ تحمیلی به شدت سخت‌تر است.
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: کسی که در جامعه ما بتواند نقشی سازنده و در جهت توسعه کشور ایفا کند و از استقلال، آزادی و حریت جامعه دفاع کند، اجر و پاداش عملش از ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس که جانشان را نثار کردند، کمتر نیست.
وی با تاکید بر نقش و تاثیر اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه گفت: باید اجتماع را در چارچوب شرع و قانون امیدوار وشاداب کرد، باید هنرمندان و جایگاه هنرمندان، تبیین و شناسانده شود؛ در کنار این اقدامات باید هنرمندان بتوانند گاهی اوقات با طبابت فرهنگی در جهت کاهش و رفع مشکلات گام بردارند.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به ضرورت و اهمیت معرفی هنرمندان و اقدامات آنها به جامعه، تاکید کرد: باید هنرمندان گذشته و فعلی سلامشهر در حوزه های مختلف، برای اقشار مختلف مردم معرفی و شناسانده شوند، هنرمندان می‌توانند با رفتار و فعالیت‌های خود، منادی ارزش‌های والای اسلامی باشند.
وی با تاکید بر اهمیت انتخابات در دموکراسی جامعه اسلامی، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی کم رنگ کردن نقش و تاثیر انتخابات در جامعه و عدم حضور مردم است، ما باید در مقابل دشمن و معاندین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم و با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای، ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمن، سربلند از این امتحان الهی بیرون آییم.
مرسلپور با اشاره به اینکه در آشوب‌های اخیر کسانی که دنبال آشوب و اغتشاش بودند، فرهنگ مردم را نشانه گرفته بودند، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فهیم شهرستان در پیشگیری از افزایش دامنه غائله آشوب به مسئولین کمک و نقش بسیار مهمی را در راه حفظ نظام ایفا کردند.
گفتنی است در این جلسه مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان نیز به بیان نظراتشان پرداختند و در پایان نیز از پدر شهید محمود شفیعی یکی از شهدای شاخص مدافع حرم که سالهای در حوزه های مختلف فرهنگی شهرستان مشغول فعالیت بود و تعدادی از فعالان فرهنگ و هنر شهرستان تجلیل بعمل آمد.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه