× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

“ساماندهی بصری بزرگراه شهید صیاد شیرازی” در دستور کار قرار گرفت و فراخوان این دیوارنگاری منتشر شد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان در راستای مأموریت خود و برای کمک به رشد فرهنگ و هنر شهری درنظر دارد پروژه های متمرکز بزرگراهی […]

“ساماندهی بصری بزرگراه شهید صیاد شیرازی” در دستور کار قرار گرفت و فراخوان این دیوارنگاری منتشر شد.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان در راستای مأموریت خود و برای کمک به رشد فرهنگ و هنر شهری درنظر دارد پروژه های متمرکز بزرگراهی را در جهت ساماندهی بصری محورهای اصلی سطح شهر اجرا نماید.
به همین منظور در گام اول، “ساماندهی بصری دیوارهای ساختمان های مشرف به بزرگراه صیاد شیرازی” را در دستور کار قرار داده است.
رویکرد این کار تأمین طرح و اجرای آثار نقاشی دیواری، برای ساماندهی دیوارهای مشرف به بزرگراه است که دارای آثار نامطلوب و فرسوده است، به گونه ای که مانند یک گالری هنر، دارای انسجام بصری وتفکر هنرمندانه باشد.
از جمله شرایط این فراخوان این است که هنرمندان ملزم به ارائه طرح های پیشنهادی، سوابق و آثارشان هستند. ضرورت دارد ایده‌های پیشنهادی برای این فراخوان در راستای ساماندهی و گونه‌ای از یونیفرم‌سازی بصری ارائه شوند. همچنین لازم است ایده‌ها و طرح های ارائه شده هنرمندان امکان و قابلیت توسعه و گسترش بر روی دیوارهای متنوع با متراژ بالا را دارا باشد.
در این طرح فعالیت گروهی و انسجام طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. شورای هنری از میان طرح هایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند، در صورت دارا بودن ویژگی‌های هنری و هماهنگی با سایر طرح‌های منتخب، هنرمندان و آثار نهایی را انتخاب می کند و آثار نهایی پس از داوری مرحله دوم جهت اجرا معرفی خواهند شد.
هیأت داوران این دیوارنگاری شورای هنری نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهر تهران هستند.
زمان تحویل آثار به دبیرخانه روز دوشنبه 9/10/1398 و سه شنبه 10/10/1398 از ساعت 8 صبح لغایت 15 است. همچنین جلسه توجیهی درباره این فراخوان و دیوارنگاری روز دوشنبه مورخ 2/10/98 در محل سالن اجتماعات سازمان زیباسازی با حضور مدیر هنری، نماینده شورای هنری و کارشناسان مربوطه برگزار می شود.
آدرس دبیرخانه: پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، پلاک17، عمارت عین الدوله است و علاقه مندان و هنرمندان می توانند با شماره های 96044356 – 96044375 تماس بگیرند.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه