× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

87 بازنشسته و وظیه بگیر شهرداری تهران با حضور در جلسه ملاقات عمومی سازمان بازنشستگی مشکلات مالی و درمانی خود را با مسئولین سازمان در میان گذاشتند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، جلسه ملاقات عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری به منظور رسیدگی و حل مشکل ذینفعان این سازمان […]

87 بازنشسته و وظیه بگیر شهرداری تهران با حضور در جلسه ملاقات عمومی سازمان بازنشستگی مشکلات مالی و درمانی خود را با مسئولین سازمان در میان گذاشتند.
به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، جلسه ملاقات عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری به منظور رسیدگی و حل مشکل ذینفعان این سازمان در روز دوشنبه، بیست و پنجم آذر ماه برگزار شد.
در این جلسه که از ساعت ١٠ صبح آغاز شد و به مدت ٢ساعت ادامه داشت، ٨٧ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران شهرداری تهران با حضور در مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مشکلات مالی، برقراری کمک هزینه پرستاری و… را با مسئولین سازمان بازنشستگی شهرداری تهران مطرح کردند و مسئولین نیز در چارچوب ضوابط قانونی دستورات لازم را صادر و پرونده های مطرح شده به ادارات مربوطه ارجاع دادند.
بر اساس این گزارش، برخی از بازنشستگان پس از گفتگو با مسئولین این جلسات را مفید فایده دانسته و راه گشای مشکلات بازنشستگان برشمردند، زیرا بازنشستگان ضمن گفتگو با مسئولین سازمان، میتوانند بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولین ارشد سازمان در میان بگذارند و از ایشان دستورات مقتضی را دریافت کنند.
سید مهدی نادمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی و محمد نیشابوری معاون بازنشستگان و امور مشترکین به همراه حمید رضا خادمی مدیر مرکز خدمات رفاهی و محمد رضا مقصودی مدیر عامل موسسه معین در این جلسه پاسخگوی بازنشستگان معزز و موظفین گرامی شهرداری تهران بودند. جلسات ملاقات عمومی سازمان بازنشستگی شهردرای تهران دوشنبه هر هفته از ساعت ١٠، بدون تعیین وقت قبلی در مرکز خدمات رفاهی برگزار می شود.
برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه