× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون توسعه منابع انسانی منطقه21 از آغاز اجرای طرح “پویش کتابخوانی” در این منطقه، طبق سیاست گذاری اداره كل ارزشيابي و كارگزيني مديران شهرداري تهران خبر داد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، ولی ا… پرتوی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: “پویش کتابخوانی” در […]

معاون توسعه منابع انسانی منطقه21 از آغاز اجرای طرح “پویش کتابخوانی” در این منطقه، طبق سیاست گذاری اداره كل ارزشيابي و كارگزيني مديران شهرداري تهران خبر داد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، ولی ا… پرتوی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: “پویش کتابخوانی” در ورودی غربی پایتخت با هدف توسعه و بالندگی مدیران و ارتقای سطح دانش و آگاهی آنان از 11بهمن ماه آغاز شده تا با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مدیران و ایفای نقش الگویی برای کارمندان زیرمجموعه موثر واقع شود.

پرتوی در ادامه افزود: كتابي كه انتخاب و تقديم مديران منطقه21 شده “قصه هاي شب براي مديران” نوشته هنري مينتزبرگ است که شامل داستان ها و استعاره هاي به ياد ماندني بوده و موضوعات مهمي از “آموزش مديريت” تا “سازماندهي” را از زاويه اي متفاوت پوشش داده و همچنین فرصتی را برای مدیران فراهم کرده تا از دنياي پرآشوب مدير بودن فاصله بگیرند و با تعمق فردایی بهتر را آغاز کنند.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه21 در خاتمه عنوان کرد: “پویش کتابخوانی” این منطقه به مدت سه هفته در حال اجراست و در روز شنبه مورخ سوم اسفند ماه98 با حضور شهردار، معاونین، مدیران ستادی و مترجم کتاب آیین اختتامیه برگزار خواهد شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه