× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و گرامیداشت ارزش ها و احیای آیین های سنتی ایرانی – اسلامی ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13 ، جشن های یلدای خانواده را در نواحی چهارگانه برگزار می کند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، سبحانی، معاون امور اجتماعی و […]

به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و گرامیداشت ارزش ها و احیای آیین های سنتی ایرانی – اسلامی ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13 ، جشن های یلدای خانواده را در نواحی چهارگانه برگزار می کند.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، سبحانی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به برگزاری جشن های یلدای خانواده افزود : این جشن ها در روز های چهارشنبه ، جمعه و شنبه از 27 تا 30 آذر ماه در بوستان صحیفه سجادیه ، سالن آمفی تئاتر روح الله و سرای محله آشتیانی برگزار می شود.

به گفته وی این جشن ها در قالب برپایی استیج و اجرای موسیقی و مسابقه فرهنگی ، هنر و نمایش پذیرای شهروندان است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه ” شب یلدا فرصت خوبی است تا با مرور حکایت های زیبا ، دل عزیزان را شاد کنیم خاطر نشان کرد : اجرای گذر پاییز، شعر خوانی ، خاطره گویی، قصه گویی ننه سرما، حافظ خوانی، برگزاری تفریحات و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های این منطقه به مناسبت فرارسیدن طولانی ترین شب سال است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه