× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

در راستای تعاملات بیشتر و ارتباطات دو سویه، شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در دیدار با مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد، انتصاب وی را به سمت جدید تبریک گفت. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ تهران، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طی جلساتی […]

در راستای تعاملات بیشتر و ارتباطات دو سویه، شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در دیدار با مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد، انتصاب وی را به سمت جدید تبریک گفت.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ تهران، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طی جلساتی که در گذشته انجام شده بود، مقرر شد تا پرونده های سنوات پیشین در خصوص مجموعه فرودگاه مهرآباد تعیین تکلیف شود.

وی به استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه خلاق و نوآور به خصوص فرودگاه مهر آباد اشاره کرد و بیان داشت: منطقه ۹ به واسطه ترد۵ میلیون نفر مسافر در شبانه روز دارای ظرفیت بسیار مناسبی است تا بتوان از فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی استفاده کرد و در نهایت زمینه رونق اقتصادی در آن و در شهر تهران فراهم کرد.

در ادامه مرادی مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد با اشاره به بهسازی این مجموعه گفت: با توجه به اینکه فرودگاه بین المللی مهرآباد نیاز به نوسازی، بهسازی و زیر ساخت مناسب دارد، در تلاشیم تا با همکاری سازمان ها و ارگان های ذیربط در این مجموعه، این فرآیند را در دستور کار قرار داده تا فعالیتی یکپارچه را به اجرا رسانیم.

وی در ادامه پنجره تمدن شهری را فرودگاه دانست و گفت: فرودگاه مهرآباد با پنجره تمدن شهری فاصله دارد و ما برای بهبود وضعیت این مجموعه آمادگی آن را داریم تا همچون سنوات گذشته نمایشگاه بهاره را در این مجموعه برگزار کنیم.

مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در پایان به بهبود وضعیت منطقه۹ اشاره کرد و اذعان داشت: امید است که با کمک مدیران خلاق، حمایت گر و نوآور برای بهبود وضعیت این مجموعه گام های موثری برداشته شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه