× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 با هدف تامین ایمنی گذرگاه های عابرپیاده، نسبت به سنگ فرش کردن رینگ داخلی میدان آزادی و آرام سازی گذرگاه های عابر پیاده اقدام کرد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهداری منطقه 9، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ویژه […]

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 با هدف تامین ایمنی گذرگاه های عابرپیاده، نسبت به سنگ فرش کردن رینگ داخلی میدان آزادی و آرام سازی گذرگاه های عابر پیاده اقدام کرد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهداری منطقه 9، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ویژه اجراي طرح هاي انسان محور و بازآفريني محيط هاي شهري برای تسهیل در تردد ایمن عابران پیاده از مقطع عرضی سواره روها، طرح تغيير سطح روسازي در محل گذرگاه های عابر پياده رینگ داخلی میدان آزادی سنگ فرش شد.

وی افزود: میدان آزادی به عنوان یک نماد مدرنیته در تهران، همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری است و از این رو گذرگاه های عابر پياده، نیازمند آرام سازی و ایمن سازی می باشند، بر همین اساس تغییر بافت روسازی سنگ فرش به عرض 8 متر در رینگ داخلی میدان آزادی در ورودي شهر تهران از بزرگراه شهيد لشگری در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه قرار گرفت.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 به دیگر این اقدامات اشاره و بیان کرد: ايمن سازي سر دماغه ها با بكار گيري چراغ خطر چشمك زن، استوانه ايمني، بشكه ايمني و علايم بازتابنده (چشم گربه اي)، نصب تابلو انتظامي ايستادن ممنوع در محل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه لشگري، نصب تابلو پيكاني براي دور برگردان و تابلو پيش آگهي براي دوربرگردان طبق مطالعات تابلوهاي راهنماي مسير و نصب دوربين نظارتي ثبت تخلف در محل هايي كه پارك خودرو ها باعث ايجاد تداخل در عبور مي شود، در دستور کار قرار دارد.

فرهادیان در پایان به نصب جان پناه اشاره کرد و گفت: با توجه به عرض بالای 20 متر در محدوده رینگ داخلی میدان آزادی به ورودی بزرگراه شهید لشگری که موجب سردرگمی عابران در عبور ایمن از این مقطع می شود، جان پناه عابر در این محل نیز نصب شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه