× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

پیروز حناچي در مراسم افتتاح ايستگاه مترو مولوي مهم ترين منبع تامين مالي ساخت مترو در پايتخت را براي سال آتي اوراق مشاركت عنوان كرد و گفت: در حال رايزني در كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي هستيم و هنوز براي اظهار نظر در اين خصوص زود است. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط […]

پیروز حناچي در مراسم افتتاح ايستگاه مترو مولوي مهم ترين منبع تامين مالي ساخت مترو در پايتخت را براي سال آتي اوراق مشاركت عنوان كرد و گفت: در حال رايزني در كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي هستيم و هنوز براي اظهار نظر در اين خصوص زود است.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح ایستگاه مترو مولوی در خط ۷ خط كه با حضور محسن هاشمي رئيس شوراي اسلامي شهر تهران و نيز علي امام مديرعامل شركت مترو برگزار شد ،خاطرنشان کرد: از مهمترین ویژگی های ایستگاه مترو مولوی اثرگذاري آن در كاهش بار ترافيكي محدوده بازار و منطقه 12 تهران است.

او ادامه داد: از سوي ديگر سیستم تهویه اين ايستگاه کاملاً ایرانی و با تلاش متخصصان داخلی تهیه شده است. در نظر داشته باشيد متخصصان ما در شرایط تحریم به ساخت سیستم های تهویه ایستگاهی و تونلی پرداخته اند.

شهردار تهران با اشاره به سرفاصله فعلی قطارها در خط ۷ متروگفت: در حال حاضر سرفاصله حرکتی قطارها در این خط 10 دقيقه است که با افزوده شدن 2 رام قطار جدید در تلاشیم این زمان را کاهش دهیم.

حناچي با اشاره به تعبيه « مسیر سبز» در ایستگاه مترو مولوی خاطرنشان کرد: وجود مسیر سبز در اين ايستگاه باعث مي شود شهروندان در صورت بروز حوادث احتمالی از طریق پله های اضطراری تعبيه شده در تونل ها خود را به سطح زمین برسانند.

شهردار تهران همچنین در ارتباط با سهم بودجه مترو تهران در لایحه بودجه 99 دولت خاطرنشان کرد: مهمترین بخشی که بدین منظور اختصاص داده شده است استفاده از اوراق مشارکت برای تامین منابع مترو است. در حال حاضر این موضوع در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حال بحث و بررسی است.از دید بنده هنوز برای نظر قطعی در ارتباط با بودجه سال آتی مترو تهران و تصمیم گیری نمایندگان مردم در این خصوص زود است.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه