× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار منطقه 5 تهران گفت: ، تعداد230 باکس شن و ماسه در سطح  نواحی شهرداری منطقه 5 تهران در نقاط مشخص و قابل رویت و در دسترس عمومی مردم قرار داده ایم.در محل های خاص با توجه به آمادگی که در طح نواحی داریم خودروهای شن پاش و نمک پاش  مستقر هستند. به گزارش خبرنگار […]

شهردار منطقه 5 تهران گفت: ، تعداد230 باکس شن و ماسه در سطح  نواحی شهرداری منطقه 5 تهران در نقاط مشخص و قابل رویت و در دسترس عمومی مردم قرار داده ایم.در محل های خاص با توجه به آمادگی که در طح نواحی داریم خودروهای شن پاش و نمک پاش  مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی ثمره نیوز، صبح امروز مراسم افتتاح پروژه های مشارکتی شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور،با حضور پیروز حناچی شهردار تهران،پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور،اعضای شورای شهر تهران،مدیران ارشد شهری و شهرداران مناطق شهرداری تهران در مجموعه ورزشی شهید کاظمی منطقه5 تهران برگزار شد.

فریدون حیدری شهردار منطقه 5 تهران،در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاری ثمره نیوز در حاشیه این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه های مشارکتی هستیم که با هماهنگی و همکاری شهرداری تهران و اورژانس کشور صورت گرفته است.در سطح تهران به دلیل اینکه قبلا بالگردها تنها از یک پایگاه پرواز می کردند و به دلیل اینکه بشود از بالگردهای اورژانس بهتر استفاده کرد در مرحله اول در سطح شهر تهران 38 پد بالگرد آماده شده که سهم منطقه 5 تهران در حال حاضر فعلا 4 پد بالگرد بوده و ساخته شده است و الباقی در سطح مناطق دیگر شهر تهران قرار دارد.

وی گفت:تمامی پروژه های مشارکتی پدهای بالگرد اورژانس طبق استاندارهای سازمان اورژانس کشور و هواپیمایی کشور برای امداد رسانی مطلوب و خدمات رسانی هرچه بهتر امداد هوایی و افزایش ایمنی این محل ها ساخته شده است.

فریدون حیدری در خصوص اختصاص محل هایی برای استقرار پایگاه های اورژانس زمینی افزود:برای پایگاههای اورژانس زمینی  با هماهنگی که از سوی سازمان اورژانس کشور صورت می گیرد به ما مکان هایی را معرفی می کنند و یا اگر محل هایی را داشته باشیم که مناسب باشد در اختیار اورژانس قرار خواهیم داد که حدودا دو ماه پیش هم محلی را در اختیار این عزیزان قرار دادیم و بیشتر به دنبال این هستیم که بتوانیم فاصله امداد رسانی به مردم عزیز با مدت زمان کمتری انجام پذیرد.

شهردار منطقه 5 تهران گفت:ما در همه نواحی این منطقه ماشین آلات مورد نیاز برف روبی را از زمان اعلام ورود سامانه بارشی برف و فصل زمستان مستقر کرده ایم تا بتوانیم در صورت بارش شدید برف در فاصله زمانی خیلی کوتاه سریعا خدمات رسانی کنیم.

حیدری اظهار داشت: یکی دیگر از پیش بینی های ما در فصل زمستان و یخ زدگی معابر، تعداد230 باکس شن و ماسه در سطح  نواحی شهرداری منطقه 5 تهران در نقاط مشخص و قابل رویت و در دسترس عمومی مردم قرار داده ایم.در محل های خاص با توجه به آمادگی که در طح نواحی داریم خودروهای شن پاش و نمک پاش  مستقر هستند.

وی افزود:همکاران ما از فصل تابستان طی یک برنامه زمانبندی شده و منسجم برای جلوگیری از هرگونه بالا آمدن آب رود دره ها،کانال ها و حوضچه ها با حجم بسیار بالای عملیات ها قبل از بارندگی های اولیه فصل پاییز و زمستان لایروبی های این نقاط را انجام داده ایم  که شکر خدا در بارش های اخیر باران در سطح منطقه 5 مشکل خاصی نداشتیم.

فریدون حیدری در پایان سخنان خود اظهار کرد:ما در مقطع خاصی که بارندگی صورت میگیرد با وجود اینکه در ماه های گذشته عملیات لایروبی انجام داده ایم ولی به آن اکتفا نمی کنیم و مجدد اکیپ های همکاران ما در واحد خدمات شهری نواحی به محل هایی که امکان آبگرفتگی داشته باشد سرکشی می کنند که مشکلی پیش نیاید ما حتی برای بارندگی های بهاری هم آمادگی لازم را داریم.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

 

 

 

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه