× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

معاون استاندار تهران در حاشیه افتتاح ۵پروژه شهرستان پیشوا گفت: احیای واحدهای راکد اولویت دارد

به گزارش پایگاه خبری ثمره نیوز؛ ۵ پروژه در شهرستان پیشوا توسط محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی شد.

 

علیمهری با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در شهرستان پیشوا طی هفته دولت اظهار داشت: ۵۹ پروژه با هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان پیشوا افتتاح می‌شود.

 

وی ادامه داد: امروز واحد تولید قارچ برای اولین بار با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیاردی افتتاح شد، در ادامه خط تولید کره کارخانه شمه شیر راه اندازی شد که کشور را از واردات کره بی نیاز می کند و به صادرات می‌رسیم.

 

معاون استاندار تهران عنوان کرد: اورژانس پیشوا توسط خیر با ۱۵ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد و سپس واحد دیالیز بیمارستان پیشوا کلنگ زنی شد که توسط خیر احداث می‌شود.

 

علیمهری سپس گفت: در شهرک صنعتی پیشوا نیز دو واحد افتتاح شد که یکی در زمینه بسته بندی و چاپ و دیگری یک واحد کارخانه قند بود که احیا شده است.

 

وی تاکید کرد: اولویت احیای واحدهای راکد است که سال گذشته ۲۶۸ واحد راکد احیا شد؛ همچنین توجه به ظرفیت‌های شهرستان ها بر اساس مزیت هر شهرستان اولویت دارد تا بر اساس آمایش سرزمین، شهرستان‌ها توسعه پیدا کنند.

 

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری  در حوزه گلخانه، دامداری و صنایع تبدیلی در پیشوا اولویت دارد، ضمن اینکه توجه به کارگاه های کوچک مقیاس در شهرک صنعتی پیشوا نیز مورد تاکید است‌.

#استانداری_تهران

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه