× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

سرپرست شهرداری منطقه سه اسلامشهر گفت: شناسایی کانال های آلوده به جانوران موذی، عملیات انسداد و طعمه گذاری در کانال‌ها، انهار، فضاهای سبز به صورت مستمر در سطح شهرک واوان اسلامشهر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ثمره نیوز،،عبدالله نایبی سرپرست شهرداری منطقه سه(واوان) اسلامشهر با اشاره به طرح طعمه گذاری حیوانات موذی اظهار کرد: در راستای بهداشت محیط و خدمات رسانی به شهروندان و مبارزه با جوندگان موذی با شناسایی کلونی ها،اقدامات لازم جهت طعمه گذاری محل های احتمال تردد موش ها در جوی ها و نهرهای رو باز در سطح شهرک واوان در حال انجام است.

 

 

سرپرست شهرداری منطقه سه اسلامشهر،با اشاره به اینکه رها کردن زباله در معابر یا در کنار مخازن زباله می‌تواند منبع غذایی مناسبی برای جانوران موذی باشد گفت: شهروندان و صنوف با ایجاد شرایط بهداشتی، عدم تخلیه زباله در معابر، کانال ها و قراردادن زباله در نزدیک ترین مخزن زباله به افزایش بهداشتی عمومی به منظور جلوگیری از معضل تکثر جمعیت موش ها کمک کنند.

 

به گفته این مسئول شناسایی کانال های آلوده به جانوران موذی، عملیات انسداد و طعمه گذاری در کانال‌ها، انهار، فضاهای سبز به صورت مستمر انجام می شود.

 

 

سرپرست شهرداری منطقه سه اسلامشهر، در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش آموزش و اطلاع رسانی اجرای اقدامات صورت گرفته پیش از تحقق آن اشاره و بیان کرد: در صورتی که فرهنگ شهروندی در بخش‌های مختلف میان مردم نهادینه شود، تعاملات میان شهروندان و مسئولان نیز بیش از پیش شده و مدیریت شهری می‌تواند با کیفیت مطلوب تری، خدمات خود را ارائه کند.

 

وی ضمن اشاره به پیگیری و جدیت شهرداری منطقه سه نسبت به ادامه عملیات طعمه‌گذاری در سال جاری و اجرای وظایف محوله خود در امر خدمت رسانی به شهروندان، اظهار داشت: این شهرداری در تلاش است تا هر سال در ارائه خدمت به شهر و مردم با دقت، کیفیت و سرعت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته اقدام کند تا رضایت کامل شهروندان از مجموعه مدیریت شهری حاصل شود.

 

 

عبدالله نایبی، با اشاره به اینکه زیست سالم و آرام در محله پاکیزه و منضبط حق هر شهروند است و ضمن دعوت از شهروندان جهت مشارکت در حفظ و پاکیزه نگهداشتن محلات اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده محل های تجمع جانوران موذی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اسلامشهر به منظور اجرای پاکیزگی بهتر محله ها مجموعه شهرداری را یاری کنند.

 

انتهای پیام/

حسین رشیدی

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه