× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شهردار اسلامشهر گفت:حسب وظیفه ذاتی مجموعه مدیریت شهری و جلب رضایت عمومی ،پروژه اصلاح هندسی میدان قائم(عج) را جهت رفع گره های ترافیکی در دستور کار خود قرار داده و با اخذ تاییدیه های لازم از شورای ترافیک شهرستان،عملیات اجرایی آن با هزینه ای حدود 15 میلیارد تومان از ماه گذشته آغاز نموده است تا ان شاالله با به بهره برداری رسیدن این پروژه مشکلات ترافیکی موجود در این میدان تا پایان سال جاری کاملا رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ثمره نیوز،محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با اشاره برنامه ریزی های انجام شده جهت رفع گره های ترافیکی در سطح این شهر از جمله میدان قائم (عج) اظهار داشت:میدان قائم(عج) را می توان یکی از میادین اصلی و سومین میدان بزرگ اسلامشهر به آن اشاره کرد که ترددها از شهرستان اسلامشهر به سمت شهرستان های بهارستان و رباط کریم و بلعکس از این مسیر انجام می شود و به دلیل عبور و مرور روزانه حدود ۲۵۰ هزار خودرو از این مسیر و گره های ترافیکی در ساعات مختلف شبانه روز را شاهد هستیم.

 

شهردار اسلامشهر ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت ها و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در به ثمر رسیدن اجرای پروژه ها گفت: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری اسلامشهر حسب وظیفه ذاتی این سازمان و جلب رضایت عمومی ،پروژه اصلاح هندسی میدان قائم(عج) را جهت رفع گره های ترافیکی در دستور کار خود قرار داده و با اخذ تاییدیه های لازم از شورای ترافیک شهرستان،عملیات اجرایی آن با هزینه ای حدود ۱۵ میلیارد تومان از ماه گذشته آغاز نموده است تا ان شاالله با به بهره برداری رسیدن این پروژه مشکلات ترافیکی موجود در این میدان تا پایان سال جاری کاملا رفع شود.

 

 

وی در ادامه افزود:وسعت پروژه اصلاح هندسی میدان قائم(عج) اسلامشهر حدود ۲۰ هزار متر مربع در مجموع می باشد که قرار است در آن ۱۲۰۰ متر مکعب بتن ریزی ،۴ هزار تن گلوه سنگ رودخانه ای،حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت، ۲۰ هزار متر خط کشی،نصب ۵ دکل ترافیکی، حدود ۳ هزار متر طول جدول گذاری و ۱۵ تیر برق هم در مسیر قرار دارد که جابجا می شود استفاده و اجرا شود.

 

 

محسن حمیدی در ادامه سخنان خود به اجرای موفق پروژه های اصلاح هندسی در میدان های نماز و الغدیر اشاره کرد و اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر سعی کرده است که در دوره ششم  گام های جدی در تبدیل این شهر به کارگاه عمرانی جهت رفع دغدغه ها و کاستی هایی که تا کنون در سطح شهر اسلامشهر وجود داشته بردارد که یکی از این دغدغه ها اصلاح هندسی میادین نماز در سال ۱۴۰۰ و در ابتدای سال ۱۴۰۱ و الغدیر در سال ۱۴۰۲ نیز انجام شد که نتایج اصلاح هندسی این دو میدان  با وجود نیاز به اجرای تقاطع غیر همسطح و هزینه های بالا و به دلیل محدودیت های مالی با کار مطالعاتی و کارشناسی با کمترین هزینه ممکن اجرا شد که بازخورد عمومی از کاهش گره های ترافیکی خداروشکر خوب بود و تقریبا مشکلات ترافیکی مسیرهای منتهی به آنها کم شده است.

 

انتهای پیام/

حسین رشیدی

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه