× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

“مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ کودکان فردا” با شعار “ورزش برای همه کودکان” و با محوریت فرآیندهای آموزشی و سلامتی ویژه کودکان کار و خیابان مناطق 22گانه شهر تهران با صدرنشینی تیم منطقه21 به پایان رسید. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، “مسابقات فوتبال لیگ کودکان فردا” با هماهنگی سازمان […]

“مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ کودکان فردا” با شعار “ورزش برای همه کودکان” و با محوریت فرآیندهای آموزشی و سلامتی ویژه کودکان کار و خیابان مناطق 22گانه شهر تهران با صدرنشینی تیم منطقه21 به پایان رسید.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، “مسابقات فوتبال لیگ کودکان فردا” با هماهنگی سازمان های ورزش و تندرستی و رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، موسسه مردم نهاد صعود و همچنین مشارکت فعال سایر سازمان های دخیل در امر رسیدگی به حوزه کودکان کار و خیابان برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ موسسه درا (دانشگران رهایی افروز) که متولی کودکان کار و خیابان منطقه21 است، در راستای تحقق اهداف این موسسه؛ تیم فوتبالی را با مشارکت اداره ورزش این منطقه و مربی جدید به کار گرفت و به مسابقات فوتبال لیگ کودکان فردا فرستاد.

لازم به ذکر است؛ تیم اعزامی منطقه21 در مرحله گروهی این مسابقات، هر دو مسابقه خود را با پیروزی به پایان رسانده و صدرنشین گروهA شد و با اختلاف سه امتیازی و تفاضل گل سه گل بیشتر نسبت به تیم دوم، جایگاه خود را در بالای جدول این مرحله تثبیت کرد.

شایان توجه است؛ در هفته های پیش رو، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مذکور برپا می شود و در آینده ای نزدیک نیز مرحله نهایی (فینال) مسابقات فوتبال لیگ کودکان فردا برگزار خواهد شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه