× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

در پی بارش باران ، با اقدامات مختلف و پیشگیرانه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 ، مشکل آبگرفتگی و آب ماندگی در منطقه به وجود نیامد. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به آمادگی […]

در پی بارش باران ، با اقدامات مختلف و پیشگیرانه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 ، مشکل آبگرفتگی و آب ماندگی در منطقه به وجود نیامد.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 تهران، صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به آمادگی منطقه برای روز های بارانی گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر بارندگی ، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 از مدتی پیش اقدامات لازم را برای جلوگیری از مسائل ناشی از باران و آبگرفتگی معابر انجام داد.

وی افزود : علاوه بر لایروبی کلیه انهار روباز و روبسته ، نسبت به پاکسازی کامل کانال های پیروزی حدفاصل میدان کلاهدوز تا میدان شهدا، مسیل های سرخه حصار ، مسیل جاجرود و منوچهری ، حوضچه های رسوبگیر و تله های زباله گیر به ویژه زیر پل شهید کلاهدوز، یاسینی ،خیابان پیروزی و اتوبان امام علی (ع) اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 با اشاره به آماده باش اکیپ های کنترل ، نظارت و عواجل اجرایی در نقاط حساس به صورت شبانه روزی تصریح کرد : خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه و نظارت مدیران حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ، با مشکل خاصی در محدوده مواجه نشده و رفت و آمد شهروندان به سهولت انجام شد.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه