× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به همت شهرداری ناحیه یک منطقه21 و با همکاری موثر اعضای شورایاری محله تهرانسر غربی، طرح جمع آوری سد معبر صنوف در این محله صورت گرفت. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، یاسر نکوفال شهردار ناحیه یک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: طرح جمع آوری سد معبر صنوف […]

به همت شهرداری ناحیه یک منطقه21 و با همکاری موثر اعضای شورایاری محله تهرانسر غربی، طرح جمع آوری سد معبر صنوف در این محله صورت گرفت.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، یاسر نکوفال شهردار ناحیه یک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: طرح جمع آوری سد معبر صنوف در خیابان های اصلی (رجایی، شاهد و پارک) محله تهرانسر غربی، با همکاری اعضای شورایاری این محله و همچنین همکاران حوزه های خدمات شهری ناحیه یک و نیروهای شهربان انجام پذیرفت.

نکوفال طرح جمع آوری صنوف مزاحم در ناحیه یک منطقه21 را مطابق با اجرای بند 20 قانون شهرداری ها عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای موارد قانونی در ساختارهای شهری؛ تامین حداکثری رضایت شهروندان و ایجاد توازن و عدالت در ارائه تسهیلات مطلوب از سوی مدیران مجموعه مدیریت شهری می باشد.

وی با تاکید بر ساماندهي صنوف مزاحم عنوان کرد: در صورت عدم همكاري مالک، واحد صنفي متخلفی که برای شهروندان و ساکنان ایجاد مزاحمت کرده، توسط مسئولان و بازرسان كميته جمع آوری شده و صنوف مزاحم پلمپ مي شود.

شهردار ناحیه یک منطقه21 در ادامه یادآور شد: اجرای طرح ضربتی جمع آوری صنوف مزاحم با تجهیز و تقویت نیروی انسانی و با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم و همچنین جلوگیری از توسعه و گسترش این مشاغل انجام می شود.

وی همچنین تاکید کرد: از نظر برنامه ریزان شهری، آن دسته از مشاغلی كه ایجاد مزاحمت در حیات شهر و شهروندان می كنند مشمول مشاغل مزاحم می شوند و ساماندهی آنها از اولویت های اساسی و مهم شهرداری است.

نکوفال با تاکید بر حذف مشاغل مزاحم گفت: باتوجه به اینکه کمیسیون بند 20 قانون شهرداری‌ها مربوط به جمع‌آوری مشاغل مزاحم در بافت‌های مسکونی است، این بند در محله تهرانسر غربی و به تبع آن در دیگر محله های ناحیه یک منطقه21 به جدیت پیگیری می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه