× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

بیانیه سازمان بسیج شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی قدس :معامله ننگین قرن دست آوردی جز شکست نخواهد داشت. به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران،سازمان بسیج شهرداری تهران با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن طرح موسوم به «معامله قرن» از آحاد مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی روز […]

بیانیه سازمان بسیج شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی قدس :معامله ننگین قرن دست آوردی جز شکست نخواهد داشت.

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران،سازمان بسیج شهرداری تهران با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن طرح موسوم به «معامله قرن» از آحاد مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اقدام انقلابی، راهبردی، حکیمانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، پس از گذشت قریب ۴۰ سال، بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم بر ایالات متحده آمریکا و پادو‌های منطقه‌ای آن را نگران و هراسناک کرده است.

امروز دیگر بر هیچ آزاده ای، ظلم‌ها و جنایت‌های غده سرطانی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از تروریسم بین الملل پوشیده نیست و حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به یک خواست جهانی تبدیل شده است.

اما آنچه که امسال به راهپیمایی «روز جهانی قدس» ابعاد دیگری داده است، تلاش آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه در مشروعیت بخشیدن به دولت اسرائیل از طریق طرح «معامله قرن» است تا به‌صورت یک‌طرفه و یک‌ جانبه با نقض حقوق اولیه ملت فلسطین و دادن برخی امتیازات جزئی مشروعیت و موجودیت رژیم صهیونیستی را به جهان دیکته کند.

سران کشور‌های اسلامی و عربی باید بدانند که کنفرانس بحرین, توطئه بزرگ و جدید لابی صهیونیستی، امریکایی و سعودی در راستای طرح معامله قرن است, و این معامله ننگین، دست آوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت «وَأَنَّ اللَّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکافِرِینَ» و پیروزی امت اسلام، نزدیک و وعده‌های الهی، تخلف ناپذیر است «أَلا إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ».

بسیج شهرداری تهران، از اقشار و آحاد ملت مومن، انقلابی و رشید ایران اسلامی برای حضور با شکوه، پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید عهد با آرمان فلسطین و قدس شریف دعوت می نماید تا با حضور حماسی خود شکوهی دیگر از نفی استبداد و ستم را در جهان به نمایش بگذارند و عظمت فریاد استکبارستیزی و مقاومت ملت‌های مظلوم را پرطنین سازند.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد