× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

شبنم قلی خانی هنرمند سینما،تئاتر و تلویزیون در کارگاه قصه گویی و کتابخوانی خانه امید شماره2 طیف انجمن اتیسم ایران حاضر شد .

به گزارش خبرنگار ثمره نیوز،شبنم قلی خانی هنرمند سینما،تئاتر و تلویزیون  با حضور در کارگاه قصه گویی و کتابخوانی خانه امید شماره۲ طیف انجمن اتیسم ایران حاضر شد و در جمع جوانان و نوجوانان این طیف با خواندن کتاب و صحبت در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای اعضای این انجمن رقم زد.

شبنم قلی خانی در خصوص  طیف اتیسم  انجمن اتیسم ایران به خبرنگار ثمره نیوز گفت: حدود ۲ سال است که با انجمن اتیسم ایران آشنا شدم و در مدت قبل از آشنایی من با این انجمن کنجکاو بودم که دلیل اختلالات اتیسم را بدانم،به همین خاطر شروع به تحقیق و مطالعه کردم و این  تحقیقات و کنجکاوی ها باعث آشنایی من با انجمن اتیسم ایران شد.

این بازیگر سریالها و فیلمهای تلویزیونی گفت: فرزندان برخی از دوستان و آشنایان را می دیدم که با حضور در کلاسهای مشاوره و روانشناسی و کلاسها و کارگاههای درمانی که مخصوص این طیف از عزیزان است تغییرات بسیار خوبی در زندگی آنها ایجاد می شد به همین منظور هر یک از دوستان و یا هوادارانی که در خصوص این طیف از عزیزان از من سئوال می کردند و می کنند حتی از راههای دور آنها را به انجمن اتیسم ایران معرفی و هدایت می کنم.

قلی خانی گفت:بنده از زحمات و تلاشهای دلسوزانه همه پرسنل زحمتکش انجمن اتیسم ایران که با داشتن امکانات بسیار اندکی که از سوی خیرین تأمین می شود اینگونه در کنار خانواده های جوانان و نوجوانان طیف اتیسم ایستاده اند و همچون فرشته هایی از تلاشهای خود با وجود مشکلات مالی و امکاناتی خسته نمی شوند.

وی گفت:به نظر من باید سطح آگاهی خانواده ها را در شناساندن این نوع اختلالات توسط مسئولین،کارشناسان،هنرمندان و رسانه ها در فضای مجازی و رسانه های جمعی در جامعه بالا برد و پیشنهاد می کنم خانواده های عضو انجمن اتیسم ایران بیشتر با همدیگر در ارتباط باشند و با هم تبادلات اطلاعات و تجربیات داشته باشند.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد