× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه مد و لباس کشور،حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در آیین رونمایی از پوستر «شعر در قالب تن پوش» که عصر روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور شیما محمودی مجری (طرح شیم) و جمعی از اصحاب رسانه در سالن همایش های […]

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه مد و لباس کشور،حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در آیین رونمایی از پوستر «شعر در قالب تن پوش» که عصر روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور شیما محمودی مجری (طرح شیم) و جمعی از اصحاب رسانه در سالن همایش های بوستان گفتگو برگزار شد، از آغاز نقد در حوزه مد و لباس خبر داد و گفت: یکی از اتفاقاتی که در هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر رخ داده، آغاز نقد در حوزه مد و لباس است، در واقع نقد منصفانه به معنای ارتقا سطح کیفی پوشش و لباس و مد است و نتیجه آن منجر به شناخت و مشکلات جاری در حوزه مد و لباس خواهد شد.

وی افزود: نقد در حوزه مد و لباس یکی از موضوعات مهم در جشنواره امسال است که در حال انجام است در این راستا شیوه نامه ای نیز تامین شده است. در واقع رونمایی از اختراعات، ایده ها و اندیشه ها، از اقدامات مهمی است که در جشنواره امسال شکل گرفته است و زمینه توسعه آن در جامعه ایجاد می شود.

او تصریح کرد: اقداماتی که در حوزه مد و لباس در صورت می گیرد جریان ساز است هیچ رویدادی در کشور وجود ندارد که بدون حضور و تلاش هنرمندان عرصه مد و لباس شکل گرفته باشد و تمامی ایده های به اجرا در آمده مبتنی بر فکر صاحبان اندیشه بوده است و ما امروز مدیون افکار هنرمندانی هستیم که بی منت اندیشه های هنرمندانه خود را در اختیار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرار می دهند.

قبادی با اشاره به حضور اصحاب رسانه در اطلاع رسانی هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر نیز، گفت: بودن اصحاب رسانه درکنار فعالیت های مد و لباس در کشور و در هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس، باعث سرعت بخشی عرصه مد و لباس در کشور شده است چرا که برگزاری چنین رویدادی در کشور، زمینه رشد و توسعه و خلاقیت را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین مساله در دنیای مد، حضور در دنیای هنر است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه شعر در قالب تن پوش با محوریت مد و لباس، در واقع باعث ایجاد یک نگرش جدید در جهت تبدیل یک محصول به یک اثر هنری است و این امر جز با همکاری افرادی که به نوعی شاخصه های دنیای هنر محسوب می شوند میسر نخواهد شد.

طرح شیم و اجرای آن به صورت یک مسابقه در دو شهر شیراز (ایران) و وایمار (آلمان) منجر به اثر بخشی در حوزه مد و لباس هر دو کشور خواهد شد.

هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از ۲۶ بهمن تا ۲ اسفنده ماه با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد