× منوی بالا منوی اصلی منوی فوتر

جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های بزرگ در آستانه عید نوروز از سوی اداره زیبا سازی منطقه 22 تهران آغاز به کار کرد.     به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، روز گذشته در بوستان آبشار تهران، مراسم آغاز به کار جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های بزرگ با حضور […]

جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های بزرگ در آستانه عید نوروز از سوی اداره زیبا سازی منطقه 22 تهران آغاز به کار کرد.

 

 

به گزارش ثمره نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، روز گذشته در بوستان آبشار تهران، مراسم آغاز به کار جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های بزرگ با حضور برخی از هنرمندان و چهره های هنری، شهروندان و مدیران شهری برگزار شد.

علی نوذرپور شهردار منطقه22 با حضور در این مراسم با بیان اینکه یکی از نمودهای زندگی جمعی، برگزاری جشن ها و آیین های گروهی است گفت: در این راستا با نزدیک شدن فصل بهار، جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های بزرگ با هدف مشارکت و همدلی هر چه بیشتر شهروندان در منطقه22 برگزار شد.

نوذرپور با اشاره به اینکه، هفت سین هم از دوران ایران باستان به نیت نیایش و شکرگزاری و شادمانی برای ایرانیان به یادگار مانده است گفت: همه ایرانیان از دیرباز هنگام تحویل سال بر سر سفره هفت سین عید نوروزشان تخم مرغ های رنگی زیبایی می گذاشتند که نشان از باروری و رشد و زایش خوبی ها و سمبل شکوفایی و نمو در سال جدیدی است که می خواهند پربارتر از سال قبل آغاز کنند.

وی با بیان اینکه تزیین و رنگ آمیزی تخم مرغ های بزرگ با استفاده از ذوق هنری شهروندان از جمله بخش های جذاب این جشنواره بوده است، گفت: این تخم مرغ ها که با مشارکت شهروندان رنگ آمیزی شده اند به سرای محلات منتقل می‌شوند و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: از آنجا که بدون رضایت مردم و جلب مشارکت آنها هیچ اقدامی نمی‌تواند به موفقیت منتهی شود، توجه به اصل رضایت شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ضروری بوده و برنامه ها باید در راستای گسترش رفاه و نشاط عمومی انجام شود.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد